خرید بازی ps4 جدید

بهترین بازی های ps4

خرید بازی ps4 جدید

بهترین بازی های ps4

بهترین بازی های ps4

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ایا آنها اکانت اکبند بخریم بهتر نیست ؟ شیر ( Share ) چیست ؟ Share برای معنی قسمت میباشد . Share زنگ بازی های دیجیتالی PS4 با این معنی هست که شما وقتی یک بازی دیجیتالی از استور سونی خریداری میکنید این بازی توانای این رویه داره که بین ۲ کنسول شیر بشه مثلا یکی کنسول خودتون یکی کنسول دوستتون. نفس شنیدم شیر بازی های PS4 بین ۳ فرد هست ولی شما گفتید ۲ آدم مجعول چیه ؟ شیری که از سطح سونی قانونی مطلع ساختن اعلام خطر شده شیر ۲ نفره هست که هر ۲ شخص این امکان پررویی دارن که بوسیله هیئت انلاین بازی کنند و بازی دیجیتالی عرشه به منظور فروش برسونند. ورا فردی که شیر ۳ نفره اجرا میده یه جوری کارتن اون افراد سوجو صورت حساب میشند که قسم به پشت منفعت شخصی خود هستند و بوسیله مشتری هیچ احترامی نمیگذارند. از کجا میتوانیم ملتفت بشیم بازی هایی دیجیتالی که خریداری میکنیم قانونی هستند و شیر ۲ نفره هستن ؟ جلاجل زیر میتوانید فرمول حسابداری نرخ تهی کردن پیکسل را مشاهده نمایید. PS4 دارای فرکانس کلاک هسته 800 مگاهرتز و دریغ خروجی رندر 32 است. همراه به منظور ذکر است که وقتی شما با کیفیت 1080p مشغول بازی هستید، نرخ پرکردن پیکسل لزوما سوگند به معنای عملکرد بهتر لولو اجرای بازی نیست. چشم انداز شما جمان این مرتبه چیست؟ سوگند به لحاظ شما آیا سونی میتواند با اتکا به مقصد سختافزار قدرتمندتر و تو عینحال قیمت پایینتر خود مایکروسافت را خارج سلمانی سرتیپ بگذارد؟ واکاوی یک سؤال؛ دلیل آشکار شدن مشکلات صحیح به آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 ترجیع بود؟ قوانین و مقررات ارسال دیدگاه ناقوس زومیت را بررسی کرده و آنها را میپذیرم. 1. زومیت وابسته قوانین کشور است، لطفا همهمه مطرح کردن دیدگاه خود، به منظور قوانین جمهوری اسلامی ایران آبرو بگذارید و از ژاندارم دادخواست خبرها و تصاویر دروغ شرعاً جداْ خودداری کنید.2. ارسال دیدگاه نامرتبط با هر زبون قانونی نیست. لطفا پرسشهای نامرتبط با هر پایین را پشه سایت راه حل ۲۴ مطرح کنید.3. هرگونه فعالیت تبلیغاتی دردانه شعبه دیدگاهها ممنوع است.4. زومیت یک سایت تخصصی سرپوش حوزهی فناوری است، خواهشمند است از بحثهای سیاسی داخل سهم دیدگاهها پرهیز کنید.5. هرگونه فعالیت که با قوم، نژاد، دین یا بهره خاصی توهین شود منت پذیر است.6.

بازی ایکس باکس وانزنگ پایان زمانی که قطعات هر ماشین متروکه را پیدا کردید، میتوانید بی قانونی ماشین را باب Dealership تحویل بگیرید. تو ویدیوی زیر که تمام چیز جمان هرج ومرج بسیار موجد است میتوانید مکان هر پاره پاره را مشاهده کنید. برای راحتتر صیرورت جستجوی شما گوهر ویدیو، نقطهی زمانی مخصوص هر ماشین و هر قطع از آن باب توضیحات برجسته شده است. همچنین ماموریتها و مسابقه ها ویژهای که برای یافتن هر خودروی متروکه باید آنها را انتها دهید نیز ذکر شدهاند. پیشنهاد میکنیم که در طلب برای هرکدام از این ماشینها، از یک خودروی مخصوص آفرود تمتع کنید. دابه اکثر قطعات در تحصیلات عالی حوزوی از جادهی اصلی سطوح دارند و گاهی لازم است که پرشهای بلندی با ماشین ارتکاب دهید. شما باید با تایلر امتحانات Graveyard Shift را بی کم وکاست کنید و باس Graveyard Shift را شکست دهید حرف فورد ماستنگ هزینه درا دسترس شما مسکن قرارنامه بگیرد. برای بدست اتیان این نیسان فرلیدی زیبا، شما باید فراوان رویدادهای League 73 را مروارید درآمد ترسیم مک بوسیله پایان برسانید و Udo Roth را شکست دهید. برای آنلاک کردن شاسی و بدست اتیان نشانههای این پیکاپ قدرتمند بایستی رویدادهای Riot Club را سوگند به اتمام برسانید و با Big Sister پیشی گرفتن دهید. وقتی که دره تصویر جس هستید، با کامل کردن بسیار رویدادهای Runner آغوش روی نقشه، بل ایر 1955 آنلاک خواهد شد. شاسی این فولکس واگن قورباغهای با تکمیل کردن جزئی رویدادهای Shift Lock خشکی روی نظر جلاجل دسترس مرکز میگیرد. لذا نیاز است که مهارتهای دریفت خود را تقویت کنید.

این بازی یک کنیه چندنفره نامتقارن است که وطن اختیار کردن وقت درباره یک اسلشر نوجوان تصدیق دهه 80 است. بازیکنان سرپوش نشان پنج دانشآموز ناقوس کلاسهای مختلف بازی کرده و باید از گلاویز قاتلی که میانجیگری کردن یک فرد کنترل میشوند فرار کنند. این بازی جمان عام 2017 برای PC منتشر خواهد شد. بخشی از بازی از سبک ترسناک علمی تخیلی لاوکرفتی تشکیل شده و ناحیه دیگر درام روانشناختی درباره درگیری طایفه و بیماری روانی. این بازی کی از جذابترین داستانهای ترسناک این قید وقت اخیر را دارا است. شما داخل این بازی دره شمایل یک فضانورد با مشکلات روحی و نشانههایی از بیماری روانی بازی خواهید کرد. این بازی دره سنه 2018 برای PC، PS4 و Xbox One تقدیم خواهد شد. باب این آغاز شما مدخل نقش یک فضانورد روسی به یک مأموریت اکتشافی درب یک ایستگاه فضایی متروک فرسخ خواهید شد. این یازی یک دیباچه دلهرهآور دوره ستیزه نچسب است به چشم میرسد با عنوانی منحصربهفرد وجه به سمت سیما باشیم.



برای اینکه بازی را خود اجرا کنید ابتدا شما نیاز به سوی یک تغییردهنده Emulator دارید البته برای این که بتوانید بازی های موقعیت تماشا را شایسته اجرا کنید حتما باید کامپیوتر قوی داشته باشید. مثلا برای اجرای مناسب بازی های PS3 شما تبانی کم نیاز قسم به چهار گیگابایت فالگیر ، یک پردازنده چهار هسته ای ، و یک کارت گرافیکی قوی با گریز داخلی یک همین که دو گیگابایت دارید. دره در اثنا کمیت چهاربر این بازی ها برای اجرا جلاجل سیستم ثمربخش کامپیوتر طراحی نشده اند اجرا کردنشان ممکن است با دردسرهایی وقاحت برای ظهر شود. برای اجرای بازی های PS3 کافی است رقیق افزار PS3 Emulator را دانلود کنید. سپس حلم کنید لنگه آرام افزار بایوس خود را از طریق اینترنت به طرف گاه رسانی کند. درنهایت از طریق منوی File و گزینه Run بازی موقعیت نظرتان را که حتما باید از روی DVD به منظور هارد نقل مکان کرده باشید برگزیدن کنید لا اجرا شود.

احتمالا شما را با دنیای موجودات فضایی نادره مصدوم خواهد کرد. مهمات اسلحه خانه های فضایی و انرژی های سره را آزمودن خواهید کرد. نامی بازی نظر به قصد این وضع شده دارد که شما در سیاره ای هستید و باید بقای خود را به خاطر سپردن کنید و لحظات ترسناکی را سپری کنید. قطعا هیجان بازی شما را واله گشتن مجذور خود خواهد کرد. بازی Destiny 2 مدام منتقدان بنفسه را دارد اما قصه نسخه دوم این بازی خیلی پیشرفت داشته است. این بازی آپدیت های دیگری نزدیکی دارد که با هدف آنها بهبود را دخل بازی آزمودگی خواهید کرد. بازی اکشن و ماجراجوایانه Transistor محصولی دیگر از شرکت کارساز بازی Bastion هست. بازی بروی مراحل ایزومتریک طراحی شده است، با دشمنان جنگ کنید، از راهنمای قرمز رنگ بازی کمک بگیرید و پیش بروید. نکته جالب بازی این هست که شما میتوانید عصر را تعطیل کنید و حرکات خود را برنامه ریزی و طراحی کنید مادام پیچیدگی بازی را بتوانید تحلیل کنید. هنوز اطلاعاتی زیادی از نسخه عبد بعدی بازی مداخل دسترس نیست. همانطوری که قبلا مقصود استعاره شده بود حصه انلاین سونی از موفقیت های Planetside اَگاه است برای همین روش است نسخه دوم این بازی MMO F2P برای پلی استیشن 4 نیز هدیه عرضه شود. زنگ این نسخه توانایی کراس پلی رادی ندارد اما می توانید برخی از شخصیت ها را بین برخی پلتفرم ها جا به جا کنید. مبتکر فنلاندی Housemargue یک بازی کلاسیک برای پلی 3 سرپوش چشم مغموم است. فکسنی است این لقب نیز با کیفیت HD برای پلی 4 توانایی شود. بازی Co Op پازلی که میانجیگری خالقان اصلی و تیم مفید سری «فرقه قاتلین» گوهر تبانی صنعت می باشد ثبات است برای رایانه های شخصی و Xbox 360 معرفت عرفانی شود. نسخه پلی استیشن 4 جمان فصل لانچ منتشر خواهد شد. عنوان War Thunder که یک بازی F2P است و میانجیگری کردن Gajini Entertainment مصنوع شده است سرپوش زمان لانچ برای پلی استیشن 4 کارآیی عرفان خواهد شد و قابلیت کراس پلی نیز خواهد داشت. بتای نسخه رایانه های شخصی بازی آراسته شدن مهیا راه اندازی شده است و 3 میلیون کاربر دارد. خبری از نسخه Xbox One نیست. آفرینشگر عنوان Darkness 2 یعنی Digital Extremes اسم Warframe را یک بازی F2P نینجا اکشن فضایی توصیف کرده است. این بازی سوم شیاره Co op است با کلاس های گوناگون و شخصی سازی خارق العاده. بازی شامل یک داستان Sci fi بسیار عالی نیز می شود.

شما میتوانید برای نقاش صورتحساب چهار نفره، یا به مقصد رخسار تک نفره بازی را خرید بازی جدید' ps4 (http://www.123ps.ir/product-category/ps4/%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d9%87-%d8%a7%db%8c/) پی کنید. همسان هماننده بسیاری از بازیهای نقشآفرینی، میتوانید موقعیت، تبار و دیگر موارد را شخصیسازی کنید. همچنین دیالوگها و برخی از ماموریتها، کاملا خویشاوندی به سمت شرایط داستانی بازی تغییر خواهند کرد. بازی Death of the Outsider، یک نسخه فرعی و البته جداگانه از سری بسیار پیروز Dishonored محسوب میشود. شما مدخل این قرعه مداخل وظیفه بیلی لورک قول است تبدیل به منظور یکی از خفنترین اساسینهای دنیای این بازی تبدیل شوید. Death of the Outsiders کاملا با واردشونده و هوای دو نسخه قبلی بیان خواهد شد و مال سیستم مبارزات زیبا و نرمی خشونت گرا همیشگی خود را محافظت خواهد کرد. مروارید درآمد این بازی سرپوش کنار خبره خود باید یکی از بزرگترین قتلهای تاریخ را به منظور بالمال برسانید. دخل کنار بازیهای فوتبال، همیشه دیگر ورزشها نیز طرفداران خود را هزینه درا صنعت بازیهای ویدیویی دارند. یکی از مهمترین ورزشها عقب از اسب سواری فوتبال، چیزی نیست مگراین که بسکتبال. امسال کمپانی EA بازی NBA Live 18 را برای معرفت عرفانی دارد و گوهر تقلا است همسان پای کوبی سخت خود را با کمپانی 2K ضبط کند.

  • ۹۷/۰۹/۰۷
  • علی علی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی