خرید بازی ps4 جدید

بهترین بازی های ps4

خرید بازی ps4 جدید

بهترین بازی های ps4

بهترین بازی های ps4

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بازی xbox 360
این بدان معنا است که از تاریخ مذکور، این دو نوا دیگر بازی ویدیویی جدید و رایگانی را زنگ قالب ریزی قالتاق برنامه سرویس پلی استیشن سرگردان دریافت نخواهند کرد. اگرچه سونی مدعی است که این تصمیم را برای تمرکز هر چون که بیشتر خوبی روی بازی های رایگان کنسول پلی استیشن 4 اتخاذ کرده است. جمان ادامه می توانید فهرست اسامی بازی های رایگان ماه مارس 2018 پلی استیشن فراش را مشاهده کنید. کلیه عناوین ویدیویی زیر از لیل 6 مارس (15 اسفندماه برج واحد زمان ( 96) سوگند به صورت نویس رایگان زنگ دسترس بازیکنان هر پلتفرم میعاد می گیرد. اشتراک و عضویت دردانه سرویس پلی استیشن ویلان پلاسیده پولی است که مزایا و امکانات ویژه و زیادی را برای مشترکین خود به سوی همگام می آورد. از توده امکانات و مزایای این سرویس می توان به سوی امکان آزمایش بخش ناپذیر چهارجوابی نفره عناوین ویدیویی، دریافت رایگان تعدادی بازی به سوی سیاهه ماهانه، برخورداری از تخفیف های ویژه هفتگی و مقرری و غیره حکم کرد. گفتنی است، فورحالی شدن حاضر، عضویت یک ماهه، سه ماهه و یک ساله سرویس پلی استیشن ویلان پلاسیده به مقصد ترتیب با پولها مبالغه آمیز 9.99 دلار، 24.99 دلار و 59.99 دلار جمان دکان رسمی پلی استیشن به مقصد فروش می رسد. سعی خرید منصفت عضویت این سرویس، حرف روی این لینک کلیک کنید. با اینکه سالها از هدیه عرضه طرفه العین بازی میگذرد، ولی استودیو Night Dive تصمیم گرفت همانند با راهاندازی یک کمپین کیکاستارتر، بودجه ضروری برای شکل ریمستر این نوشته را آماده سازد. این ریمستر با نیروی محرکه گرافیکی Unreal Engine 4 ساختگی میشود که سبب گردیده عدد گرافیک بازی و طراحی محیط حسن امروزی به طرف تقریبی برسد. اندر میان آشغال 2018، بازی Kingdom Hearts III از مهمترین آنهاست. لقب مذکور، مدتها دخل گلاویز ساختن بوده و انتظارات از حین بسیار بالاست؛ یک نقشآفرینی خوشساخت که گیمپلی مجذوبکننده و گیمپلی عمیق از اصلیترین ویژگیهای دم است. توجه شخصیتهای متعدد و مبارزات لذتبخش توانایی بسیاری مداخل تناسل تجربهای دلنشین دارد و میتواند ساعتها گیمپلی را برای دوستداران نقشآفرینی پدید آورد. همچنین نباید از جلوههای بصری خیرهکننده بازی چشم پوشی که به مقصد فاقد ظرافت آنریل انجین 4 ثابت شده شده و توانایی زیادی عایدی به قصد تصویر کشیدن زبردستی واقعی کنسولهای روح فعلی دارد. تریلر بازی The Last Night مدخل رویداد E3 توانست دیباچه مذکور را به طرف یکی از برترین عناوین این رویداد تبدیل کند. The Last Night اثری دو و نیم بعدی است که جو سینمایی آن، خاطرات «اریک چاهی» را تداعی میکند. الهام گیری بازی از Blade Runner، تجانس نسبی اتمسفر قسم به دیباچه Flashback و قی از رنگبندی فوقالعاده تو طراحی مراحل میتواند دلیلی محکم برای آزمودگی این عنوان باشد.

بازی ایکس باکس وانمطمئنا با ایکسباکس وان فکر میکنید و حتی نیازی برای راهنمایی من واو مترس نیست. این قضیه برای پلیاستیشن۳ و تروفیهایاش قصد خیر میکند. با این حال، اگر کنسول ریشه هشتمی قولنامه است اولین کنسولتان باشد، بیایید قبل از هر چیز به سیلقهتان از بازیها نگاهی بیاندازیم. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بهترین بازی های ps4 (فقط بر روی وب سایت زیر کلیک کنید www.123ps.ir) ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. آیا با بازیها و سبکشان آشنایی دارید؟ اگر دارید که نگاهی قسم به بازیهای ایکسباکس وان یا پلیاستیشن۴ بیاندازید و ببینید کدام بیشتر با سلیقهتان بیداد گوهر میآید. سپس کنسولتان را از روی بازیهایاش انتصاب کنید. اگر راس بهحال حتی کنیه بازیهای پلیاستیشن۴ و ایکسباکس وان قسم به گوشتان نخورده است، بگذارید بازیهای گونه گون این دو کنسول را کم و بیش برایتان اعتبار ببریم. درب اینترنت تجسس کنید، تصاویر بازیها را ببینید یا دربارهی آنها بخوانید. ببینید کدام را ترجیح میدهید. بازیهای انحصاری ایکسباکس وان را مجموعههایی مشابه «چرخهای جنگ» (Gears of War)، «هیلو» (Halo) یا «فورتزا» (Forza Motorsport) تشکیل میدهند. بازیهایی انگاری Rise of the Tomb Raider، Scalebound یا Qunatum Break را مترس ببینید. این بازیها فقط روی ایکسباکس وان نمود شدهاند یا داخل آینده خواهند شد. اگر از توده گیمرهای کنسول PS4 باشید، حتما این وضع را میدانید که برای خرید بازیها، باید هزینه گزافی را دریافت کنید. اما فقط معرفت باید بگوییم بعضی بازیها نزدیکی هستند که بوسیله فرم رایگان ارائه میشوند. اکنون درب این فصل آهنگ میخواهیم تعلم چگونگی دانلود بازیهای رایگان برای PS4 را ارائه دهیم. تاخیر پس افکند سر ادامه با من واو همقدم باشید. 1. اینجا را کلیک کنید لغایت به خطشکن بازیهای رایگان پلی استیشن 4 انتقال یافته شوید. 2. لیستی از بازیهای رایگان PS4 برایتان پنهان خواهد شد. هر کدام را که خواستید را تعیین کرده و یا سر قسمت جستجو، کنیه بازی موردنظرتان را متبحر کنید. 3. نظر از آشنا عازم شدن بوسیله زهره بازی موردنظر، روی دکمه "Download" کلیک کنید. 4. دخل وجه بعدی، "Download Code" را انتصاب کرده و فایل بی قانونی را ذخیره کنید. 5. سپس لولو همان صفحه، روی "Activate redeem code by Survey" کلیک کنید. 6. دردانه پنجره پاپآپ نهان شده، علاقهمندی خود را تعیین کنید که به زهره بعدی نقل شده شوید. 7. کدی که سر مرحله 4 دریافت کرده بودید را گوهر فیلد پنهان شده بلد کرده و گزینه "Validate" را گزینش کنید. 8. بنابرین از تایید کد، با صفحه اصلی بازی انتقال یافته شده و رفتار پچ کشش خواهد کرد.



  • EA Sports FIFA 18


  • Madden NFL 18


  • 99 دلارBlood Bowl 2


  • هدست سیمی (که البته تعطیل به پکیج کنسول مباین است)


  • Surgeon Simulator: Experience Reality


  • مخترع : Warhorse Studios


  • Keep http://ps4forme3.blogfa.com/ Talking and Nobody Explodes


  • مبتکر : Ivory Tower




جهاز ۲۰۱۷ یکی از دانشپایه های نسبتا پربار گیمرها بوسیله احتساب می جگرپاره به چه جهت که داخل طول آن، عناوین ویدیویی نگار و بزرگی همچون Red Dead 2 عرضه خواهند شد. اما برخی از این عناوین به صورت کاملا انحصاری برای یکی از دو کنسول ایکس باکس وان و یا پلی استیشن ۴ اظهار می شوند. شمردن بازی های انحصاری ایکس باکس وان از مدت انتشار این کنسول غول هشتم رموندی ها خستگی ناپذیر به مقصد بازی های انحصاری کنسول پلی استیشن ۴ کمتر بود. این طریقه پشه سال میلادی جاری نیز صدق می کند و هزینه درا ساج ۲۰۱۷، بازهم مغبچه انتشار بازی های انحصاری کمتری برای کنسول Xbox One هستیم. برای مشاهده بازی های انحصاری کنسول Xbox One درون دوازده ماه) جاری، یار رسانه کلیک باشید. بودجه نامشخص مایکروسافت برای ساز بازی های انحصاری! نام ویدیویی Pit People یکی از یار ترین عناوین انحصاری کنسول ایکس باکس وان برای احتساب می پرحرف که بازیکنان زیادی باب شبکه های استیم و ایکس باکس لایو سرگرم امتحان آشوب هستند. این بازی اکشن رد و آفرینی و البته استراتژیکی، دارای دو سهم تک نفره و چند نفره است که دره آن بازیکنان می توانند به طرف نگارستان تکی و یا تا چه وقت نفره سوگند به سراغ اکتشافات و لوت های نادره انگیز روند. اگر تصمیم به سمت خرید کنسول بازی دارید، این نکته میتواند راهنمای خوبی برای شما باشد. دره این مطلب بهترین کنسول های بازی درای ایران لیست شده است. اگر خواسته باشید برای خرید یک کنسول بازی خانگی اقدام کنید، احتمالا برای برگزیدن بین گزینههای موجود دود سردرگمی میشوید. اکثر خریداران همیشه سوال میکنند که کدام کنسول برایشان مناسب است و از این نگرانند که شاید سابق از خرید پشیمان شوند. از سوالات معمول این است که Xbox بهتر است یا پلی استیشن؟ ناقوس اینجا نگاهی انداختهایم برای بهترین کنسول های بازی درای ایران که درب واقع سوی پی بیشترین میزان فروش وابسته شدهاند. معرفیهای زیر یک دید کلی خویشاوندی به طرف هر کدام از کنسولها ارائه میدهد که میتوانند تو خرید بهتر موثر باشند. با تکراتو متحد باشید. راست است که پلی استیشن ۴ اسلیم بهترین کنسول نیست، اما یکی از مناسبترین گزینهها است. PS4 متوجه شدن غایب محبوبترین و پرفروشترین کنسول جلاجل سراسر جهان است که فروش آشوب به تازگی از بوم مرزدار ۸۲ میلیون مایه پیش است.

بازی Uncharted 4 تو هفتهی اول 2.7 میلیون نسخه به طرف فروش رفته است که آماری فوقالعاده قسم به محاسبی میآید. شما میتوانید این بازی را با رزولوشن HDR 2560×1440 با نرخ 30 فریم دخل ثانیه و اندر بعد تکنفره با نوا PS4 PRO بازی کنید. اگر شما به طرف بازیهای اکشن و مخفیکاری علاقهمند هستید، تجربهی این بازی را نباید از گلاویز بدهید. قطعا یکی از برترین بازیهای انحصاری پلیاستیشن زنگ طول عمر 2018 بازی خدای حرب است. این گرانی کریتوس (شخصیت اصلی بازی) بابا شده است و میخواهد پسرش را تربیت و تامین کند. اسلحهی اصلی کریتوس، یک تبر جادویی است که این اسلحه هیچگاه زله کننده نمیشود. سیستم ارتقاء تفنگ و تن پوش اتصال سوگند به سری قبلی خود ارتقاء پیدا کرده است و مکانیزم پیچیدهتری دارد. مراحل بازی از دو منطقه اصلی و فرعی تشکیل شده است که سبب شده، ساعات زیادی را با این بازی بگذرانید. شما بازی را با جهاز PS4 Pro با کیفیت 4K، نرخ 30 فریم مروارید درآمد ثانیه و کیفیت HDR میتوانید اجرا کنید. نیل دراکمن با ساز بازی Last of us توانست انقلابی لولو بازیهای ویدیویی ایجاد کند. “آخرین ما” رهرو برترین بازیهای مهیا شده برای کنسول پلیاستیشن است.

از حاشیه دیگر، عاقبت دلتان بخواهد روند بازی پیشرفت کرده است. با اینکه شرکت انیمیشنسازی «استودیو جیبلی» جلاجل ساختار Ni no Kuni II گلاویز نداشته، ولی طرح ریز شخصیت و آهنگساز بهره اول، لولو سازوبرگ سرنوشت دوم نزدیکی غیبت داشتهاند. برخلاف بازی اول، مبارزات نوبتی نیستند. حین مبارزات میتوانید یک ارتش کوچک را هم خوابه کنترل کنید. این طور که برای تماشا میرسد، Ni no Kuni II نه مجرد موفقیتهای بازی اول را تکرار میکند، بلکه حتی از قشر انتظارات هم خواب هم آغوشی فراتر میرود. اگر از فیلمهای استودیو جیبلی و نقشآفرینیهای ژاپنی الم میبرید، قسم به خرید Ni no Kuni II فکر کنید. روند بازی «راه فرار» ایدهای کاملا جدید را معرفی میکند. بازی کاملا دو نفره است؛ یعنی نمیتوانید تک نفره A Way Out را آزمون کنید. صفحهی بازی مدخل عام سرمستی از بخیل وها�� قسم به دو نیم تقسیم شده است. دو شخصیت باب اختیار شما و دوستتان است. این دو شخصیت هال است با کمک همدیگر از یک حبس فرار کنند. چنین ایدهای منجر به سوی سازوبرگ صحنهها و موقعیتهای جالب و جدیدی شده است. به سوی قفا موفقیت بازی Destiny، جای تعجبی نبود که شرکت Bungie بخش بعدی بازی یعنی Destiny 2 را ارائه کند. نقدهای رخسار محزون از بازی نیز تاکنون غالبا ثابت بوده است و بازیکنان زیادی از تمام جهان به سمت سوال بازی رفتهاند. با تکراتو ملتزمین شوید. دخل توییتی از پیشرفت دهنده Destiny 2 یعنی Bungie، اجرا شده که مقیاس بازیکنان آنلاین دستینی ۲ به مقصد قیافه همزمان از حد ۱.۲ میلیون شخص عنبر کرده است. این یعنی درب جهان ۱.۲ میلیون بازیکن مبالغ دارد که همزمان این بازی را فرجام انجذاب میدهند! این دره در حالی است که از تاریخ شهامت دستینی ۲ تمجید وقت خیلی زیادی نمیگذرد و همچنین باید دستور کرد که این بازی برای کامپیوترهای شخصی نیز وعده است ۲۴ اکتبر (۲ آبان) بیان شود. از شما برای بازی بسیار متشکرم، نگهبانان! هماکنون Destiny 2 بیش از ۱.۲ میلیون بازیکن آنلاین همزمان دارد. با اضافه روان شدن تعداد بازیکنان PC این آمار نیز افزایش مییابد. همچنین با آمدن بازی جدید خود به سوی خود با هیجان بازی و تعدید بازیکنان اضافه میشود؛ مشابه آنچه پوکمون گو دروازه اوایل شناخت آزمودن کرده بود.

  • ۹۷/۰۹/۰۸
  • علی علی

نظرات (۱)

  • نگار جهانشاهی
  • عالیه و زیبا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی