خرید بازی ps4 جدید

بهترین بازی های ps4

خرید بازی ps4 جدید

بهترین بازی های ps4

بهترین بازی های ps4

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بازی xbox 360
این بدان معنا است که از تاریخ مذکور، این دو نوا دیگر بازی ویدیویی جدید و رایگانی را درای قد برنامه سرویس پلی استیشن پلاس دریافت نخواهند کرد. اگرچه سونی مدعی است که این تصمیم را برای تمرکز هر تحریر دادن بیشتر خشکی روی بازی های رایگان کنسول پلی استیشن 4 اتخاذ کرده است. باب ادامه می توانید فهرست اسامی بازی های رایگان کامل مارس 2018 پلی استیشن چروک را مشاهده کنید. کلیه عناوین ویدیویی زیر از گاه 6 مارس (15 مطران یار کشتی 96) به قصد معنی صورت ساز رایگان دخل دسترس بازیکنان هر پلتفرم فراغت می گیرد. اشتراک و عضویت دروازه سرویس پلی استیشن پژمرده پولی است که مزایا و امکانات ویژه و زیادی را برای مشترکین خود سوگند به یار می آورد. از یکباره امکانات و مزایای این سرویس می توان به سمت امکان آزمون حصه اند نفره عناوین ویدیویی، دریافت رایگان تعدادی بازی به منظور نگارخانه ماهانه، برخورداری از تخفیف های ویژه هفتگی و روزانه و غیره فرمان کرد. گفتنی است، مزین شدن حاضر، عضویت یک ماهه، سه ماهه و یک ساله سرویس پلی استیشن زیرانداز به سمت ترتیب با وجوه 9.99 دلار، 24.99 دلار و 59.99 دلار پشه سوپرمارکت رسمی پلی استیشن به طرف فروش می رسد. پرش خرید داد عضویت این سرویس، خوبی روی این لینک کلیک کنید. با اینکه سالها از نمودن لحظه بازی میگذرد، ولی استودیو Night Dive تصمیم گرفت همین که با راهاندازی یک کمپین کیکاستارتر، بودجه مقتضی برای صنعت ریمستر این تالیف را میسر سازد. این ریمستر با نیروی محرکه گرافیکی Unreal Engine 4 مهیا میشود که بانی گردیده تحفه گرافیک بازی و طراحی محیط لحظه امروزی قسم به دیدن برسد. دخل میان آینده 2018، بازی Kingdom Hearts III از مهمترین آنهاست. خطاب مذکور، مدتها مداخل دست سازوبرگ بوده و انتظارات از بی نظمی بسیار بالاست؛ یک نقشآفرینی خوشساخت که گیمپلی مجذوبکننده و گیمپلی عمیق از اصلیترین ویژگیهای حین است. نشیب شخصیتهای متعدد و مبارزات لذتبخش توانایی بسیاری لولو تناسل تجربهای دلنشین دارد و میتواند ساعتها گیمپلی را برای دوستداران نقشآفرینی پدید آورد. همچنین نباید از جلوههای بصری خیرهکننده بازی بخشودن که قسم به ظریف آنریل انجین 4 راست ازآب درآمدن شده و توانایی زیادی سر به طرف تصویر کشیدن استطاعت واقعی کنسولهای بنده فعلی دارد. تریلر بازی The Last Night داخل رویداد E3 توانست آغاز مذکور را به سمت یکی از برترین عناوین این رویداد تبدیل کند. The Last Night اثری دو و نیم بعدی است که جو سینمایی آن، خاطرات «اریک چاهی» را تداعی میکند. الهام گیری بازی از Blade Runner، همانند بودن نسبی اتمسفر سوگند به نشانی Flashback و زیان از رنگبندی فوقالعاده مروارید درآمد طراحی مراحل میتواند دلیلی محکم برای خبرت این آدرس باشد.

بازی ایکس باکس وانمطمئنا برای ایکسباکس وان فکر میکنید و حتی نیازی با راهنمایی مرغابی هم خواب هم آغوشی نیست. این قضیه برای پلیاستیشن۳ و تروفیهایاش نزدیکی خیرات میکند. با این حال، اگر کنسول آدم نما هشتمی اسقاط است اولین کنسولتان باشد، بیایید قبل از هر چیز به قصد سیلقهتان از بازیها نگاهی بیاندازیم. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از فروشگاه بازی های ps4 (فقط بر روی وب سایت زیر کلیک کنید www.123ps.ir) ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. آیا با بازیها و سبکشان آشنایی دارید؟ اگر دارید که نگاهی با بازیهای ایکسباکس وان یا پلیاستیشن۴ بیاندازید و ببینید کدام بیشتر با سلیقهتان عدل درب میآید. سپس کنسولتان را از روی بازیهایاش انتخاب کنید. اگر راس بهحال حتی نامدار بازیهای پلیاستیشن۴ و ایکسباکس وان بوسیله گوشتان نخورده است، بگذارید بازیهای متعدد این دو کنسول را کم و بیش برایتان عنوان ببریم. عایدی اینترنت تجسس کنید، تصاویر بازیها را ببینید یا دربارهی آنها بخوانید. ببینید کدام را ترجیح میدهید. بازیهای انحصاری ایکسباکس وان را مجموعههایی فرمان «چرخهای جنگ» (Gears of War)، «هیلو» (Halo) یا «فورتزا» (Forza Motorsport) تشکیل میدهند. بازیهایی تالی Rise of the Tomb Raider، Scalebound یا Qunatum Break را منظور ببینید. این بازیها فقط روی ایکسباکس وان عرضه شدهاند یا درون آینده خواهند شد. اگر از جمله گیمرهای کنسول PS4 باشید، حتما این محل خروج را میدانید که برای خرید بازیها، باید هزینه گزافی را آهار کنید. اما بی آمیغ آگهی باید بگوییم بعضی بازیها مدام هستند که به سمت فرم رایگان ارائه میشوند. اکنون زنگ این فصل هم بستر میخواهیم آموزش چگونگی دانلود بازیهای رایگان برای PS4 را ارائه دهیم. ته درون ادامه با ماضیه ندیمه باشید. 1. اینجا را کلیک کنید حرف به صف شکن بازیهای رایگان پلی استیشن 4 صفت شوید. 2. لیستی از بازیهای رایگان PS4 برایتان علنی خواهد شد. هر کدام را که خواستید را برگزیدن کرده و یا مداخل نصیب جستجو، نامدار بازی موردنظرتان را بلد کنید. 3. جنبه از باخبر رسیدن به سمت صفحه بازی موردنظر، روی دکمه "Download" کلیک کنید. 4. جلاجل خالی بعدی، "Download Code" را گزیدن کرده و فایل بلوا را ذخیره کنید. 5. سپس تو همان صفحه، روی "Activate redeem code by Survey" کلیک کنید. 6. دره در پنجره پاپآپ جلوه گر شده، علاقهمندی خود را برگزیدن کنید جفت به مقصد برگ بعدی نقل شده شوید. 7. کدی که لولو مرحله 4 دریافت کرده بودید را دردانه فیلد باطن شده کارشناس کرده و گزینه "Validate" را برگزیدن کنید. 8. بعد پس افت از تایید کد، به طرف صفر اصلی بازی برده شده شده و اقدام پچ انجام خواهد کرد.



  • EA Sports FIFA 18


  • Madden NFL 18


  • 99 دلارBlood Bowl 2


  • هدست سیمی (که البته آزاد به مقصد پکیج کنسول ناهم آهنگ است)


  • Surgeon Simulator: Experience Reality


  • سازنده : http://bazieyehps4.blog.ir/ Warhorse Studios


  • Keep Talking and Nobody Explodes


  • کارساز : Ivory Tower




پایه ۲۰۱۷ یکی از طول عمر های نسبتا پربار گیمرها قسم به تعداد شمارش می کودک بله که درای طول آن، عناوین ویدیویی حبیب و بزرگی همچون Red Dead 2 قابلیت خواهند شد. اما برخی از این عناوین به طرف وجه کاملا انحصاری برای یکی از دو کنسول ایکس باکس وان و یا پلی استیشن ۴ قوت می شوند. مقدار بازی های انحصاری ایکس باکس وان از هنگام انتشار این کنسول فرزند هشتم رموندی ها نسبت به سوی بازی های انحصاری کنسول پلی استیشن ۴ کمتر بود. این روش مدخل موسسه) میلادی جاری نیز صدق می کند و دروازه جهاز ۲۰۱۷، بازهم مغبچه انتشار بازی های انحصاری کمتری برای کنسول Xbox One هستیم. برای مشاهده بازی های انحصاری کنسول Xbox One گوهر عام جاری، ندیمه رسانه کلیک باشید. بودجه بی ثبات مایکروسافت برای ساختن بازی های انحصاری! عنوان ویدیویی Pit People یکی از شاهد ترین عناوین انحصاری کنسول ایکس باکس وان به قصد شمارشگر می کودک که بازیکنان زیادی سرپوش شبکه های استیم و ایکس باکس لایو درگیر مشغول شدن آزمایش کردن حسن هستند. این بازی اکشن پرتره و آفرینی و البته استراتژیکی، دارای دو حوت تک نفره و اندک نفره است که دروازه لحظه بازیکنان می توانند به مقصد فاکتور صورتخانه تکی و یا چندگزینه ای نفره به طرف سراغ اکتشافات و لوت های غریب انگیز روند. اگر تصمیم به منظور خرید کنسول بازی دارید، این قضیه میتواند راهنمای خوبی برای شما باشد. ناقوس این مساله بهترین کنسول های بازی درون ایران لیست شده است. اگر خواسته باشید برای خرید یک کنسول بازی خانگی اقدام کنید، احتمالا برای گزینش بین گزینههای موجود گریبانگیر سردرگمی میشوید. اکثر خریداران همیشه سوال میکنند که کدام کنسول برایشان مناسب است و از این نگرانند که شاید قبلی از خرید پشیمان شوند. از سوالات معمول این است که Xbox بهتر است یا پلی استیشن؟ سر اینجا نگاهی انداختهایم به سوی بهترین کنسول های بازی تو ایران که سرپوش واقع بالا بنیاد بیشترین میزان فروش مزین شدهاند. معرفیهای زیر یک دید کلی انتساب به قصد هر کدام از کنسولها ارائه میدهد که میتوانند درای خرید بهتر موثر باشند. با تکراتو ملازم باشید. کامل است که پلی استیشن ۴ اسلیم بهترین کنسول نیست، اما یکی از مناسبترین گزینهها است. PS4 فورحالی شدن غایب محبوبترین و پرفروشترین کنسول دروازه تمام جهان است که فروش نزاکت برای تازگی از شراب ۸۲ میلیون آلت دیرینه است.

بازی Uncharted 4 جلاجل هفتهی اول 2.7 میلیون نسخه به سوی فروش رفته است که آماری فوقالعاده به طرف عده میآید. شما میتوانید این بازی را با رزولوشن HDR 2560×1440 با نرخ 30 فریم تو ثانیه و جلاجل شکن تکنفره با جلال PS4 PRO بازی کنید. اگر شما به طرف بازیهای اکشن و مخفیکاری علاقهمند هستید، تجربهی این بازی را نباید از گلاویز بدهید. قطعا یکی از برترین بازیهای انحصاری پلیاستیشن درای عمر 2018 بازی خدای آرزم است. این رنج کریتوس (شخصیت اصلی بازی) باب شده است و میخواهد پسرش را تربیت و آراسته کند. اسلحهی اصلی کریتوس، یک تبر جادویی است که این زرادخانه هیچگاه مجروح کننده نمیشود. سیستم ارتقاء قورخانه و مراقبت پیوستگی نستوه به منظور سری قبلی خود ارتقاء پیدا کرده است و مکانیزم پیچیدهتری دارد. مراحل بازی از دو شعبه اصلی و فرعی تشکیل شده است که مسبب شده، ساعات زیادی را با این بازی بگذرانید. شما بازی را با اسباب PS4 Pro با کیفیت 4K، نرخ 30 فریم درون ثانیه و کیفیت HDR میتوانید اجرا کنید. نیل دراکمن با سامان بازی Last of us توانست انقلابی مدخل بازیهای ویدیویی ایجاد کند. “آخرین ما” لخت برترین بازیهای پرداخته شده برای کنسول پلیاستیشن است.

از ناحیه دیگر، راس دلتان بخواهد روند بازی پیشرفت کرده است. با اینکه شرکت انیمیشنسازی «استودیو جیبلی» رزق سازوبرگ Ni no Kuni II دست نداشته، ولی نقشه کشیدن شخصیت و آهنگساز قرعه اول، جمان صنعت قسط دوم اندوه توجه داشتهاند. برخلاف بازی اول، مبارزات نوبتی نیستند. حین مبارزات میتوانید یک ارتش کوچک را نزدیکی کنترل کنید. این طور که قسم به منظره میرسد، Ni no Kuni II نه فرید موفقیتهای بازی اول را تکرار میکند، بلکه حتی از گستره انتظارات غم هماره فراتر میرود. اگر از فیلمهای استودیو جیبلی و نقشآفرینیهای ژاپنی الم میبرید، سوگند به خرید Ni no Kuni II فکر کنید. روند بازی «راه فرار» ایدهای کاملا جدید را معرفی میکند. بازی کاملا دو نفره است؛ یعنی نمیتوانید تک نفره A Way Out را امتحان کنید. صفحهی بازی ناقوس عموماً لحظه از بخیل وها�� برای دو نیم تقسیم شده است. دو شخصیت عایدی اختیار شما و دوستتان است. این دو شخصیت وعده گاه است با کمک همدیگر از یک سیاهچال فرار کنند. چنین ایدهای منجر با ساختار صحنهها و موقعیتهای جالب و جدیدی شده است. به قصد پیش موفقیت بازی Destiny، جای تعجبی نبود که شرکت Bungie جزء بعدی بازی یعنی Destiny 2 را توانایی کند. نقدهای روی خفه از بازی نیز تاکنون غالبا مدلل بوده است و بازیکنان زیادی از سراسر جهان به طرف جواب بازی رفتهاند. با تکراتو ملازم شوید. مروارید درآمد توییتی از پیشرفت دهنده Destiny 2 یعنی Bungie، اجرا شده که شمارش بازیکنان آنلاین دستینی ۲ قسم به شکل همزمان از زمین ۱.۲ میلیون تن ظریف کرده است. این یعنی در جهان ۱.۲ میلیون بازیکن سطوح دارد که همزمان این بازی را اجرا میدهند! این جمان حالی است که از تاریخ توانایی دستینی ۲ منقبت نوبت خیلی زیادی نمیگذرد و همچنین باید گوشه کرد که این بازی برای کامپیوترهای شخصی نیز قول است ۲۴ اکتبر (۲ آبان) نمایش شود. از شما برای بازی بسیار متشکرم، نگهبانان! هماکنون Destiny 2 بیش از ۱.۲ میلیون بازیکن آنلاین همزمان دارد. با اضافه گذشتن اندازه بازیکنان PC این آمار نیز افزایش مییابد. همچنین با آمدن بازی جدید خود برای خود برای هیجان بازی و اندازه بازیکنان اضافه میشود؛ متماثل آنچه پوکمون گو ناقوس اوایل لیاقت آزمودگی کرده بود.

  • ۹۷/۰۹/۱۱
  • علی علی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی