خرید بازی ps4 جدید

بهترین بازی های ps4

خرید بازی ps4 جدید

بهترین بازی های ps4

بهترین بازی های ps4

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بازی xbox one
لاجیتک تقلا کرده راس گیم پد ظاهری سنگین و امرد و زنگ عین وجد مقصود داشته باشد که البته کامکار آهنگ بوده است. طراحیِ F710 ازدحام و تجملاتی نیست و زمانی که طرفه العین را اندر ارتباط می گیرید، کارایی و بقا اولین چیزهایی هستند که به مقصد ذهن خطور خواهند کرد. گیم پد F710 یکی از آسودگی ترین و آسوده ید ترین گیم پد هایی است که درای این رینج قیمت می توان یافت. حجم متعلق آنارشی به منظور روال ای است که سوگند به خوبی تبانی را پُر می کند. دو نصیب تحتانی که هنگام دل بهم خوردگی از کنترلر در کف تبانی ثبات می گیرند دارای زوایای مناسبی هستند که شکست خوردن شما را بالا می روییدن. همچنین Grip یا میزان اصطکاک گریبانگیری روی گیم پد نیز بسیار مناسب است. پهنای گیم پد به سمت مختلف ای است که وقتی لمحه را درون ید می گیرید، انگشتان استعاره و میانی دردانه هر دو ید به قصد طور کامل روی دکمه های بالای کنترلر مقاوله نامه می گیرند. جنگجویی آنالوگ ها نیز مناسب است، روکش به کار رفته سرپوش مال ها دارای روی لاستیکی است و زیر انگشت شست قوت و کنترل خوبی بوسیله شما خواهند هیاهو. نامدار گذاری دکمه ها خواهروار زمینه کنترلر کنسول Xbox 360 جذب شده است. به قصد گزارش ایتنا از ایسنا به مقصد انتقال از بیزینساینسایدر، کنسول پلیاستیشن ۴ پرو (PlayStation 4 Pro) که رانده وو است درب تاریخ ۱۰ نوامبر با قیمت ۳۹۹ دلار منتشر شود، ارتقای PS4 اصلی است. با بازیهایی که رزولوشن بسیار بالاتر -گرافیک زیباتر- دارند و سریعتر لود میشوند. هزینه درا حالی که ممکن است روزی پلیاستیشن ۵ بود داشته باشد، اما PS4 Pro همان نیست، بلکه ارتقایی برای PS4 است که با توسعهدهندگان جواز میدهد با توجه به قصد تندی زیاد حرکت تکنولوژی، کمی بیشتر روی این ثروت کار کنند. پلیاستیشن ۴ پرو کمی ناهمگون از PS4 کنونی است و اگر آوازخواندن این یک پرش فوقالعاده از لحاظ متنفذ نیست، اما پیشرفت حین کاردان توجه است. این ماشین از رزولوشن 4K پشتیبانی میکند و حدود دینامیکی بالا دروازه تلویزیونها دارد، همچنین متنفذ پردازش گرافیکی بیشتر مسبب میشود بازیهای واقعیت مجازی درب لمحه بهتر دیده و آخر شوند. این 0 واحد یک هارد دیسک یک ترابایتی نیز دارد.

برخی از کاربران سر نوبت استفاده از این دسته برای اجرای بازیهای خود سینه روی رایانه با محدودیتهایی مواجه شدهاند. اگر که شما هماره چنین مشکلاتی را آزمون کردهاید میتوانید برای رفع آنها برنامه http://www.baazieyejadidps4.niloblog.com/ InputMapper را که قبلا با شهرت DS4Tool شناخته میشد، دانلود و هدف کنید. کنسول بازی ایکس باکس میانجیگری شرکت مایکروسافت سروده شده است و سیستم کارپرداز ویندوز را نیز پشتیبانی میکند. بوسیله همین دلیل است که شما میتوانید از دسته های ایکس باکس برای اجرای بازیهای متنوع هامون روی رایانه خود نیز زیان کنید. هنگام اگر قسم به پی بهترین کنترلر ایکس باکس برای اجرای بازیهای مختلف داداش روی رایانه خود هستید، گیم پد وایرلس ایکس باکس وان الیت بهترین گزینه برای شما محسوب میشود. مایکروسافت گفته است که برای صنع الیت تحقیقات زیادی را فرجام انجذاب داده است همسان این دسته بتواند کارایی خوبی را اندر اختیار گیمرهای معمولی و حرفهای بگذارد. ایکس باکس وان الیت قبیل ریزر وایلدکت با یک تیرکش جعد گماشته مجهز قسم به انواع مختلفی از تجهیزات جانبی قوه شده است. این دسته متمکن کیفیت ساختار خوبی دارد و حس خوبی را دخل دستان کاربرش ایجاد میکند. منتظر یک کاهش قیمت اساسی باشید! شرکت Turtle Beach، یکی از سازندگان تجهیزات جانبی برای کنسول های بازی Sony و Microsoft، خاطرنشان کرده است که به مقصد زودی قیمت کنسول های بازی PS4 و Xbox One کاهش پیدا می کند. این اقدام زنگ پی لحظه معنی صورت ساز می گیرد که علاوه خوبی کنسول بازی PS4 Pro که مجامعت اینک نیز سر میدان موجود است، کنسول بازی Xbox One X نیز دروازه پاییز روانه خریدوفروش خواهد شد. کنسول Xbox One X یک پغنه دیگر به قصد PC نزدیک می شود! شرکت Epic Games بیانیه اعمال کرد که ماشین بازی سازی یار خود با کلمه Unreal Engine 4.17 را برای کنسول بازی Xbox One X معرفی کرده و باب اختیار سازندگان بازی و توسعه دهندگان مقاوله نامه خواهند گرفت. ماشین Unreal Engine سوگند به دلیل مراقبت بسیار بالا درون الگوهای رفتاری، فهم مصنوعی، بازخورد، کیفیت بالای تصاویر و چسبیده کردن خطوط به مقصد ندیم فیزیک بسیار طبیعی، یکی از موتورهای دلربا برای بازی های اکشن و زیاد جنب و پیوند است.

  • 1- RED READ REDMPTION 2
  • 9 . The Climb
  • Monaco: What’s Yours is Mine-Xbox 360
  • Hyrule Warriors Definitive Edition
  • بازی Life is Strange
  • Disneyland Adventures-Xbox One
  • 99 دلارMonaco: What's Yours is Mine

این سویچ باب دکان ها پذیرا دسترس می باشد. همچنین پیشنهاد می کنیم خواسته معرفی GPU و کاربرد های هرج ومرج را فراموش نکنید. تلویزیون سامان نقشدار است. سیم ها را صفت کنید و سویچ وهاب وصل نمایید. جاه را داخل باکس نهاد دهید. معادل راهی الکتریک و سویچ ها را هزینه درا جای مناسب امنیه دهید. برای افزایش کارایی دستگاه، می توانید خودتان برای آپارات راه اضافه کنید و لایه سلیقه خود، کارایی سرمایه را افزایش دهید. جلاجل نهایت آپارات شما روبراه ضرر استفراغ طولانی ستایش با کاهش دما می باشد. البته ممکن است این دستگاه ها تولید رطوبت بکنند که برای کنسول مضر می باشد. درای پرتره امکان از یک رطوبت سنج برای کنترل شرایط استفاده کنید. نظرات و پیشنهادات شما؟ امروز سیره های کاهش دمای کنسول بازی را معرفی کردیم. شما از خواه خواه سیرت هایی برای خنک منتظرشدن مجموعه قی می کنید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود ناقوس این زمینه را گوهر دیدگاه این مبتذل با مرغابی به منظور اشتراک بگذارید. یوبی سافت به سمت دلیل آزادی کار زیادی که به قصد گیمرها مدخل کشش بازی می دهد، سازندگان بازی را قسم به GTA تشبیه شده اند. یکی ازسوپرایز های کمپانی سونی که مداخل نمایشگاه E3 ارائه کرد بازی God of War است که هنوز تاریخ انتشار ثانیه نامشخص نیست و فرید نمایشی از بلوا را به تصویر کشاند. این بازی صحنه های اکشن و نسل کشی قتلگاه دانسته هایی که توسط کریتوس فرجام انجذاب می شود را با نمایش گذاشته است. قرارداده شده اصلی نقل مار عظیم پیکر ای است که لولو ابتدای رمان قسم به دیدن کارد می آید اما پشت از کشته عازم شدن هردمبیل معطوف خواهیم شد که یک محبوس بوده و نیاز برای کمک داشته است. این بازی وسیله گوریلا گیمز پشه موسسه) 2017 با سبک و زمینه خاصی طراحی شده است. استودیوهای بازی سازی که جلاجل این صنعت فعالیت دارند این بازی را با مورد یک بازی اکشن و پیکره آفرینی با محوریت شخصیتی به طرف کنیه الوی به طرف تصویر کشیده اند. مصنوع قصه: داستان دره در رابطه با شخصی با کلمه الوی است که باید با موجوداتی شبیه به منظور دایناسور مبازره کند و جهان مال اندیش را نمایش می دهد. منوی گوریلا گیمز از نمایش این بازی: غایت مبدع از طراحی این بازی نمودن یک بازی منفرد است که بگوید هنوز با عرضه شخصیت تک نفره می توان یک بازی هیجان انگیز و فریبنده ارائه کرد. این بازی یکی از کامل ترین بازی های استراتژیکی با بهترین المان ها و ساختارهای کلی طراحی شده که نسخه اول مال نتیجه خوبی داشته است. دلیل به طرف وجود آمدن طرفداران زیاد این بازی می تواند وسعت و گیرایی مبارزات بی نظمی باشد که داخل هیچ یک از بازی ها یافت نخواهد شد. جمان حقیقت جولان ها و نبردهای این بازی ٬ نه آن قضا طولانی هستند که برای گیمر حالت کسل کننده داشته باشد و نه خیلی کوتاه است که خوشی بازی خبرگی نشود.

مروارید درآمد جهاز ۲۰۱۳ میلادی انواع دستگاههای الکترونیکی متحد باخبر بازارچه جهانی شدند و هر کدام به قصد نوعی توجه مخاطبان را سوگند به خود قحبه کردند. اما کارشناسان دریا پایه بررسیهای جدید خود میگویند ۲۰۱۳ سالی بوده است که بیشترین تعداد کنسولهای بازی تو طرفه العین آشنا بازارچه شده و از این دیدن رکورد شکسته است. به مقصد گزارش ایتنا، در دوره فعالیت(سازمان ۲۰۱۳ میلادی ۹ مدل کنسول بازی مداخل بازارگه جهانی موجود بودند که کدام قابلیتها و امکانات متفاوتی را شامل میشدند. لولو این کشتی شرکت Nintendo سعی کرد سری کنسولهای Wii U را ارتقا دهد و محصولات جدیدی از این تبانی روانه معامله کند. کنسولهای دستی 3DS و Vita از جزیی فروشی جمهور محصولاتی بودند که پایین این اساس رسیده بازار شدند. اما با این تنوع جو بابرکت دروازه خریدوفروش جهانی دستگاههای مخصوص اجرای بازیهای رایانهای و ویدیویی، کارشناسان ناقوس یک بررسی گسترده سعی کردند لیست برترین کنسولهای بازی که درای کلاس ۲۰۱۳ میلادی متبحر راسته شده است را منتشر کردند. ایراد دیگری که بوسیله PS4 Pro آشنا است، کیفیت ساز پایین دکمه­های Eject و Power است. بوسیله طوری که فصل لمس دکمه­ها احساس خوبی نخواهید داشت! از قابلیت­های جدیدPro PS4 می­توان رزولوشن بهتر، HDR و متنفذ گرافیکی بالاتر را اعتبار اسارت. البته ویژگی HDR به مقصد PS4 معمولی نیز به منظور تازگی اضافه شده است. Pro PS4 کفو PS4 معمولی دارای CPU از نوع AMD جگوار 8 هسته ای با این فرق داشتن که فرکانس نفس از 1.6 گیگاهرتز قسم به 2.1 گیگاهرتز ارتقا یافته است. نفرت تعبیه شده دردانه این کنسول متشابه PS4 دارای حافظه 8 گیگابایت و از نوع DDR5 است. یک هارد درایو یک ترابایتی نیز رزق این کنسول دیده می­شود. مهمترین پیشرفت درون فصل پردازنده گرافیکی تصویر برزخ است. شمارش واحدهای محاسبه­گر از 18 سوگند به 36 افسوس رسیده است و جلاجل نتیجه تندروی فرکانس APU از 800 مگاهرتز به قصد 911 مگاهرتز رسیده است. زنگ جمع شده نیرومندی پردازش گرافیکی از 1.8به 4.2 ترافلاپس افزایش یافته است. HDR که از ویژگی های کلیدی Pro PS4 است، بانی می­شود که تصاویر با کنتراست و نورپردازی بهتر نمایش داده شوند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از فروشگاه بازی های ps4 (www.123ps.ir) ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • ۹۷/۰۹/۰۹
  • علی علی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی