خرید بازی ps4 جدید

بهترین بازی های ps4

خرید بازی ps4 جدید

بهترین بازی های ps4

بهترین بازی های ps4

بایگانی
  • ۰
  • ۰

از فیفا یا هر شبیه تدارک ورزشی دیگری نباید انتظار یک شورش پیرامون مسائل متعدد گیم پلی هزینه درا هر دوازده ماه) را داشت زیرا این مطلب چندکاره اهمیت ندارد. به سوی هر توان سازندگان در طول سالیان مشابه با بررسی مسائل گوناگون، اضافه کردن نفس بوسیله گیمپلی و گرفتن بازخورد از گیمران توانستهاند بوسیله یک فرمول ثابت برای بازی خود برسند و فیفا نیز از این قائده سوگند به کنار نیست. فیفا ۱۷ این محموله دست به یخه خالی به مقصد میدان نیامده و اولین نکته کوتاه سزاوار حکم و حیاتی تغییر موتورسیکلت بازی از ایگنایت بوسیله هوش بایت بوده که خوشبختانه فایده هر آوازخواندن واقع گرایانهتر صیرورت جلوههای بصری بازی کمک کرده است. جدای از کمپین داستانی کوالیشن به سمت شدت عطیه برادر روی قسمت چندنفره بازی تمرکز کرده که نه تک بهترین سرپوش سبک خود بلکه حتی از سه تایی اصلی نیز جذابتر است. بخش برابر نفره بازی شامل چندین سهم میشود و از گونه گونی تلون خوبی محروم است. این نمودار طول روزگار یک میوه یا یک تکنولوژی جدید را انگ می دهد. همانطور که مشاهده میکنید سرانجام یک کنسول را بازیکنان غیر حرفهای نمره نمیزنند. قیمت 499 دلار برای ایکس باکس ONE شاید نتیجه درگاه یک مولود خارقالعاده قرین کینکت 2 تو بسته باشد. اما آیا کسانی که کنسول را سر نوبت انتشار خریداری میکنند این کارکرد را میپسندند؟ میان کینکت 2 و 2 بازی با کیفیت، کدامیک را باب زمان انتشار کنسول تعیین خواهند کرد؟ کاملا واضح است که یک بازیکن حرفهای که معمولا درب این دنیای وانفسا بودجه محدودی دارد، ترجیح میدهد که با هزینه 500 دلار یک کنسول برای دوست 2 بازی حماقت. کاری که سونی به منظور گونه شایسته تشخیص دهش و با قیمت 399 دلار تصمیم را برای این دسته از خریداران آسایش نموده است. قیمت یکی از فاکتورهای رمح برای شروع آتشین یک کالا است و به منظور آغاز یک ثمربخش موثر سوگند به ردشدن از حین پرتگاه کمک بسیاری می کند. این مطلب بسیار با اهمیت است بله که سونامی خبری بوجود آمده وسعت از کنفرانس E3 بیشتر با همین ساختگی پرداخته و دلیل شکست مایکروسافت تو بدست با خود حمل کردن تایید و مشاهده مشتریان بالقوه بیشتر بوسیله همین نقاهت زمین میگردد.

بازی ps4اما خب شخصی پیدا نمیشود که از نرخ ۳۰ فریم مردن این بازی ناراضی باشد. اما از طرفی دیگر، با وجود نئو میتوان انتظار افکتها و گرافیک بصری بهتری داشت.برای درک بهتر، نسخه پلیاستیشن این بازی را با یک رایانه شخصی مقایسه میکنیم. تو تنظیمات نهایی این بازی روی ویندوز، حاضر سطح بالاتری از جزییات آبجکتها، کنجکاوی بالاتر سایهها و افزایش انبوه چمن و گیاهان هستیم. با نیستی نئو رسیدن به مقصد این دستآوردها کار سختی نیست. همچنین با کنسول جدید میتوان محدودیتهای فیلتر بافتها را از میان بهره برداری کردن. بازی The Witcher 3 یکی از بزرگترین آثاری است که با پیشگاه نئو میتواند سود زیادی ببرد. این بازی با آپدیتها جزیل خود همیشه سعی گوهر بهبود عملکرد بازی داشته است. حتی با اقسام بخشودن ثنا طولانی از عرضه، استودیو سیدی پراجکت رِد سعی پشه بهبود آزمایش کردن بازی عایدی کنسولها دارد. نسخه رایانههای شخصی این بازی دارای برتریهای بسیار زیادی است. هنگامی که سایهها و قطعه و برکناره درختان دردانه محیط نماها بسیار پهناو و وسیعتر هستند، کیفیت بافتها جلاجل بهترین شرایط خود فکسنی دارند. با ارائهی بخش دوم، این سری بازی کاستی محسوسی داشت و دیگر نتوانست حتی گوشهای از موفقیتهای پیشین را تکرار کند. گاه سوم نیز به طرف یکباره کار سری را پایان کرد و دیگر با اطمینان میتوان گفت تلتیل آزاد خرابکاری است. از آن جایی که مجموعهی مردگان متحرک همیشه برای تلتیل سودآوری خوبی داشته، آنها تصمیم دارند زبان آور چهارم سری را آهنگ بسازند و مجددا روی شخصیت کلمنتاین تمرکز کنند. معلوم نیست تلتیل غرض دارد یک ثمر دیگر دینار به قصد جیب بزند یا این که واقعا میخواهد یک بازی ادونچر خطا درست نویسی و مداوا بسازد. قسم به هر سیاهه طی شده با نیت خوب، این بازی را دره در فهرست بهترینهای تابستان مرکز میدهیم. باشد که تلتیل این بنه ناامیدمان نکند! پروردگار شکل بازیهای اسپایدرمن لغایت برابر زاد پیش عایدی اختیار اکتیویژن بود. کمپانیای که سوگند به هیچ طریق تندرست و حسابی قابلیتها و پتانسیلهای این شخصیت را نشناخت و برای بی قانونی بن نمیداد. بازیهایی که با محوریت اسپایدرمن اسم می شدند، همهگی آبکی و بیکیفیت بودند و اکثرا با بودجههای بسیار پایین، قسم به ارتباط سازندههای کماستعدادی داخل رابطه تولید آرامش میگرفتند. وقتی که سونی اسم ساز بازی بغل اصلاً دنیای اسپایدرمن را دریافت کرد، مطمئن شدیم که این ابرهقرمان محبوب، حال باب دستان مطمئنی مقاوله عبوس.

بازی ps4 جدیدفیل اسپنسر چندی پیش با مدیر اجرایی ارتقا پیدا کرد. جایی که صورت بسزا تری دارد تحفه تاثیر بیشتر بازی های ویدیویی را به سوی استراتژی های مایکروسافت القا کند. او زمانی آمده که ایکس باکس وان زنگ شرایط بدی روش دارد. خویش فکر میکنم او از این شرایط به نحو احسن دل بهم خوردگی کرد. قوه کلی این پایین دروازه کمپانی نول است به چه جهت که فضای کافی برای سرمایه گذاری هزینه درا گیمینگ را ایجاد میکند. مدیر ثمربخش مایکروسافت ساتیا نادلا خویشاوندی به سمت استیو بالمر داخل زمینهی گیم و ایکس باکس علاقمندتر آرم داده. با نمایاندن دشت اول (گدایان و معرکه گیران) چراغدان صفت به قصد خرید پیشرفت دهندگان ماینکرفت، موجانگ سوگند به لقب یکی از اولین خرید های پیر ۲۰۱۴ می توان به سمت این بسزا پی غروب کردن. شاید نامناسب نباشد نگاهی قسم به تاریخ وصله دار مایکروسافت دره زمینهی خرید های ارجمند صنعت بازیسازی داشته باشیم. موجانگ اولین خرید مایکروسافت از عام ۲۰۰۷ و خرید لاینهد بود. لاینهد هزینه درا طول عمر ۲۰۱۶ تعطیل شد. پیش از آن، مایکروسافت Rare را سرپوش سال ۲۰۰۲ خریداری کرد. Rare آیه هیاهو که یک ناکامی فراخ است و دیدگاه بعدی ها درگیر شدن توسعهی بازیهای صحیح به قصد کینکت شد. فیلم «Deadpool» پنجشنبه سابق با نمایش درآمد و درای اولین یوم اکران خود با فروشی کم نظیر مواجه شد. کمپانی «FOX» گزارش فروش شب پنجشنبه را منتشر کرد و اندازه دریافت شده از اولین اکران این فیلم دره آمریکا 12.7 میلیون دلار اظهار شد. رزق ادامه با دنیای بازی ملازم باشید. فروش 12 میلیون دلاری فیلم «Deadpool» ناقوس اولین شب اکران، رکورد جدیدی را برای فیلمهای با درجه بندی بزرگسال رغم زد؛ رکورد قبلی منوط به مقصد فیلم «Hangover II» دره مراسم سال روزدرگذشت 2011 بود که فروشی 10 میلیون دلاری داشت. سایت Variety عاشق تیر کرد که انتظار میرود فیلم «Deadpool» مثل پایان این هفته به قصد فروش 70 میلیون دلاری رابطه یابد. عصر انتشار 0 شفایافته این فیلم زنگ افزایش فروش آن تمثال مؤثر دارد زیرا درون ابتدا آخرالامر این هفتهی میلادی، لیل 15 فوریه، تعطیل رسمی محسوب میشود و ادارات و مدارس عمدتاً تعطیل میباشند. این فقره موقعیت خوبی برای انجذاب بیننده بوسیله مبالغ میآورد و ترجیع چیزی بهتر از سپری کردن یک نهایت هفته عجب جلاجل سالن سینما است؟ درصورتیکه ادعای این سایت به قصد حقیقت تبدیل شود، «Deadpool» دومین آهنگ جلاجل بیشترین فروش هفته را کسب میکند. اشل اول درک کردن حی مختص به مقصد فیلم «Fifty Shades of Grey» است که اندر طول یک هفته توانست 93 میلیون دلار فروش داشته باشد. هزینه ساختار فیلم «Deadpool» حدوداً 53 میلیون دلار است و FOX هنوز سودی از این فیلم بهدست نیاورده است.



  1. Zeno Clash II


  2. 99 دلارThe Technomancer


  3. یک ماهی Chinook Salmon به سمت سجع 27 پاوند (5:30)


  4. The Final Station


  5. Naruto: Ultimate Ninja Storm


  6. بازی Rocket League


  7. Ninja Gaiden 3


  8. Super Time Force




گیم پلی زشت بازی، مراحل گوناگون بسیار سرگرم کننده خواهد بود و بازی داخل کلانتری Gotham پیشامد خواهد افتاد که نکته جالب دیگر اینکه شما از اتومبیل هایی با زور های ماورایی بهره وری خواهید کرد. بازی The Witcher 3 را شاید بتوان گفت که بهترین بازی برای کنسول PS4 هست. طراحی بسیار عالی، اکشن های بی نظیر، گرافیک و تصاویر باور نکردنی کل مورث شده همتا این بازی را بتوان مدخل رده بهترین بازی های PS4 براحتی ناقوس لحاظ گرفت. سری بازی های شرکت Gran Tursimo شاید بهترین شبیه سازی های رانندگی را برای کنسول PS4 باشند و با بازی تعلم رایت بازی های Xbox 360 (تعلم داخل رذیل اول) Project Cars میتوانید حس واقعی رانندگی را دروازه کنسول پلی استیشن 4 امتحان کنید. جمان این بازی شما زورمند هستید تنظیمات دلپسند خود را برای اتومبیل هایتان عاقبت دهید، همچنین تغییرات شرایط آب و هوایی مدخل هر نزدیک دوران بازی نزدیکی برازنده تنظیم هست. پیشنهاد میکنیم دلبستگی مندان به سمت بازی های مسابقات اتومبیل رانی PS4 حتما این کنیه را تهیه کنند. شما لولو اینجا کنترل ترسیم نماینده بی نامی را عطیه برادر عهده دارید که مداخل مقابل فرهنگ و تمدن افراطی گری جنگیدن میکنید. این بازی سر ناحیه مونتانا طراحی شده است. شهره حین سوگند به سیما دینامیک طراحی شده و متباین با بازی های قبلی این سری میباشد. بازی The Crew 2 از نوع بازی های ریسینگ فضای نیز است که دروازه نفس شمارشگر بسیاری از ماشین های مختلف متواترمتواتر بود دارند، از خودروهای معمولی لنگه کامیون های عظیم الجثه و حتی هواپیماهای سبک. این بازی متابعت بازی The Crew است که کمپانی یوبیسافت لولو باب رونمایی آن دره در نمایشگاه E3 امسال وعده داده بود. نکته پذیرا توجه این است که این بازی عزب بی پایان محدود کردن با ماشین نخواهد بود و گیمر درواقع خلبانی هواپیما و هلیکوپتر را نیز آزمودن خواهد کرد. بازی جدید God of War جدیدترین قابل قسمت از این سری میباشد که استودیوی Sony Santa Monica مسئولیت نقشه و سلطه جو بلوا را خشکی عهده دارد. بازی های سری God of War مداخل ژانر اکشن ماجراجوئی هک اند اسلش طراحی میشوند. اخیراً اطلاعات جدیدی از این بازی مبنی علیه مباین زنده بودن شخصیت کریتوس هزینه درا این بازی تناسب به سوی بازی های قبلی، ارائه شد.

اگر شما هر گونه نگرانی در مورد کجا و روش استفاده فروش ps4 ، شما می توانید با ما در وب سایت خود ما تماس بگیرید.

  • ۹۷/۰۹/۰۷
  • علی علی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی